Emell Eveet doğum yapmış sevgili anneler. Öncelikle durumumuzu özet geçiyim. Bugün kontrolümüz vardı. Sadece 40 gr almışız. Dr haftaya da böyle olursa suni sanci ile doğumu başlatırız dedi. Neyse bugün yine rutin yuruyusumu yaptım vs. Şimdi arka makat deligimde bi ağrı var çıkacak gibi. Belimde yine aynı şekilde bi ağrı var. Acaba bu doğum sinyalleri olabilir mi? Kasımlarımda henuz bi ağrı yok.
Happymammy Emell bu ağrı belli zamanlarda mı geliyo o önemli mesela dakika tuttun mu kaç dakikada bir oluyo
Hullaaa Emell ağrının dakkasını ve ne kadar sürdüğünü takip edin doğum ağrısı belden ve karından vururmuş . Rabbim bir avazda kurtarsın
petitehatunn Emell canım merhaba doğumun nasıl geçti bildiğim kadarıyla medicalparkta doğum yapacaktın? kaç gece kaldın memnun kaldın mı? önerebileceğin birşeyler var mı?
melegmgeliyor0 bnm eltimin de makattan gelen agrisi varmis onemsememis, sonra gecmeyinve hastahaneye gitmis 6 cm acikligi varmis. megerse dogum baslamis yani. kontrole gidin isterseniz