beymi1602 o zaman reçeten belli akışına bırakmak, zor da olsa çabala. Bir süre sonrs geçecek emin ol canım. Aynı süreçteyiz. 2 yıldır gebelik olmuyordu sonra oldu ve dış gebelikle sonuçlandı. 8. haftada sonlandırıldı. Şimdi tekrar ümitle bekliyorum. Olmazsa da sorun yok, illa ki olacağını biliyorum. Kuzenim geçen ay 7 aylık gebeliğinde bebeğini kaybetti, tamamen sebepsiz. Bebek de sağlıklıydı ama kalbi durdu gece. Komşumun ise bebeği doğduğu günden beri yoğunbakımda, bebek 7 aylık oldu ne emzirebildi, e kucağına alabildi. Bebek sürekli entübe ve sık sık kalbi duruyor. İmtihan dünyasındayız. Ölüm ve doğum net. Ne bir dakika ileri ne de geri olmayacak. Biz sonuçları değiştiremeyeceğiz sadece tedbir ve önlem mümkün. Sağlıkla kolaylıkla olsun her şey inşaallah. Bebeklerimiz sağ salim sağlıkla kucağımızda olsun. İmtihan olmayalım yeter. Biz bazen çok isteyip diretiyoruz, Allah en doğrusunu bilen gerçekten. Hep gebelik olsun gerisi hallolur diyordum, tüpte gebelik oldu. Tüpüm alındı ve ben bir şeyi halledemedim. Ya nasip tamamen işte. Tevekkülle bekleyelim. Gelecek bebeklerimiz elbet vakti gelince.🐣