beymi1602 Aşılamamın 13.günü kan verdim degerim 5 çıktı . Doktoruma sordum daha erken acele etme dedi. Sizinde böyle çıkıp sonra kan değerleri yükselen varmı ?
Leontiine beymi1602 çok erken vermişsin canım doğru diyor doktorun. Ben adetimi beklemiştim adet gecikmemden 3 gün sonra öğrendim
beymi1602 Leontiine burda ögrenen arkadaşlarım vardı 11.12.13 günleri o yüzden bende verdim ama sonuc <5 cıktı