kartanesi___ LadyX “Geçinmeye gönlü olmak” ✨bütün olay bu sözün içinde aslında. Her iki tarafın da geçinmeye gönlü oldu mu zaten ortaya mutlu bir evlilik çıkar. Geçinmeye gönlü olan insan da saygı duyar, sevgi gösterir, eşini önceliği yapar…
daisy__ LadyX bacım Allah var buraya anlatırken rahatlıyorum kadın sinir bozmaya yemin etmiş ben herşeyi un şeker gibi şeyleri kiloyla almayı severim geçen 10 kilo un aldım yerleştireceğim zaman kızımı görmek için aramış Ordan doğru 10 kilo unu ne yapacan sen diyo hayrıma mahalleye ekmek yapıp dağıtcwm seni başımdan alsın diye dedim suratıma kapattı 😂
Littlegirl LadyX yani yanlışı yapan anne baba ailede olsa gereken tepkiyi koyabilmek hak edene hakkettiğini vermek canım
Dadas LadyX gerçekten nikâh memurunun dediği gibi iyi günde kötü günde hastalıkta ve sağlıkta. Bunu yapabilenler mutludur bence 🤍
daisy__ LadyX ben ona sus pus kalırsam başıma kalacak biliyorum genel olarak arsız bi insanım cevap vermeye çekinmem aramış beni eşime söylüyor karın böyle dedi diye eşimde öyle mi haberim yoktu yapacaksa bi 10 kilo da ben alıyım benim için de yapsın diyo😂😂
daisy__ LadyX ay bilmiyorum artık nedenini eşim aşiret benim yazın bi hafta memlekete gittik bütün akrabalar evin önüne dolmuş tam arabadan inicez eşim elimi tutmuş karı sakın panik yapma biz ikimiz bu firavun sürüsünün de üstünden gelirz diyo gülmekten arabadan inemedim
ErsBegAs LadyX En büyük sır bence arkadaş olabilmekte.. Eşime sürekli söylediğim ve uyguladığımız bir şey var “anne baba değiliz biz sevgiliyiz, eşiz” 😍 Kesinlikle bana Aslanın annesiymişim gibi davranmasını istemiyorum 😍 hatta arada Aslanı atıyoruz kaçıyoruz 😍 Her akşam telefonsuz 2-3 saat kuralımız var ve gece yatmadan kitap saatimiz 😍
Aytugg LadyX Karşıdaki kişiyi yetiştiren aileyi çok iyi tanımak lazım. İllaki anne babasında gördüğünü yada huyunu kapıyor insan. Aynı zamanda aileyle de evlenmiş oluyosunuz. Ve bence evlilikte en önemli şey sevgiden önce saygı ve merhamet. Saygısız ve merhametsiz bir insanı sevgi bile iyileştiremiyor. Ve zamanla değişmiyor kimse. O yüzden eğer evli değilseniz evleneceğiniz insanı çok çok iyi tanıyın asla acele etmeyin derim.