sarilale123 LadyX bence eşin ailesde önemli karı koca çok iyi anlaşıp ailenin aralarını bozduğu çok tanıdığım var maalesef. Özellikle erkek ailesi oğlu bekrken arayıp sormaz evlenince değerleniyo
Superisibeyza sarilale123 mümkünse anne sağ olmayan bir adam ile evlensin bekar kızlarımız hatta kardeşime tavsiyem böyle
LadyX Glprn4 umarım anlamayanlar da zamanla anlarlar 🙏🏻 erkeklerin olgunlaşması büyümesi gerçekten zaman alıyor. Çocuk olunca biraz daha büyüdüklerini hissediyorlar ve ailesine sahip çıkıyorlar bence
LadyX daisy__ yaaa şu an düşündüm de benim babam da eşimin babası da vefat etti 🥲 kızımın dedesi yok resmen yaa
daisy__ LadyX kıyamam ben sana ay valla çok özür dilerim bende ilerde kızım benim babamı sorarsa ne diyeceğim diye düşünüyorum 😥
Littlegirl LadyX gerçek sevgi saygı ve önceliğin eşler olması ve doğru yanlış haksızlık ayırt edip ona göre yol almak 🌸
Littlegirl LadyX yani yanlışı yapan anne baba ailede olsa gereken tepkiyi koyabilmek hak edene hakkettiğini vermek canım
Yazmelegi_ LadyX Saygı, sevgi,güven ve birbirine karşı anlayışlı olduktan sonra zaten gerisi geliyor❤️ ve birde kesinlikle ailelerin karışmaması gerekiyor
afroo LadyX 3 yıldır evliyim tecrübem az çok oldu bu konuda bence eşler arası tartışma yada özel durumları asla çevreye yansıtılmamalı aile içinde halledilmeli. Eşler birbirine kişisel alan tanımalı , ve tabiki saygı sevgi güven olmalı zaten bunlar temel şeyler .
afroo LadyX ve mesela kesinleşmemiş işi ,sevindirecek bir olayı, araba almak olur gebe kalmak olur nebileyim hayırlı bir haber olur gerçekleşmeden akrabaya çevreye duyurulmamalı .Çünkü gerçekten etrafımız haset dolu herkes iyiliğimizi düşünmüyor maalesef.
LadyX afroo tam adamına söylüyorsun canım bunları ben hamileliğimi 30. haftaya kadar hiç kimseye söylemedim hahaahah 😂
daisy__ LadyX aşkım şöyle açıkça vefat etmiş olsa derim bi şekilde vefat etti diye ama benim babam anlatılmaz yani öyle bi pislik ölse öldü derim ama yaşarken yanı başımda ben iyilikten çok kötülüğünü gördüm kızım ilerde nasıl biriydi diye sorduğunda anlatmak bilmiyorum ya
LadyX daisy__ canım gerçekten öylesi daha zor yani varken yok olması Allahım sabır versin 🙏🏻 boşver sen kendi ailene odaklan
daisy__ LadyX öyle yapıyorum eşimin ailesi (görümce kaynana hariç)😂😂😂hep bu durumun beni çok üzdüğünü bildikleri için gerek amcaları olsun özellikle kayınbabam ve kayınım bu durumda çok hassaslar kayınım bi ara gaza gelip boşver ben senin baban olurum demişti 😂hatta düğünümde kayınımı damadın erkek kardeşi abisni reddetti gelinin kardeşi diye anons ettirmişti😂😂