mertunn canım hakkında hayırlısı olsun, ben de 3000 ile hastaneye yatmıştım. 4700′de iğne vuruldum aynı anda sağ sol kalçadan 95 ml. Bebeğin kalp atışı yoktu. kanamam olmadı, doktor kanama olmayınca karın boşluğuna da düşebiliyor o zaman kanama olmuyor dedi. Sık muayene oldum, hep yerindeydi. Düşme gerçekleşmedi. 1 hafta sonra beta 7567′ydi ve kalp atışı başlamıştı. Aynı gün acil ameliyata alındım ve sağ tüpüm alındı. 6 ay korunma verdiler. Sürem yeni bitti, bekliyorum ben de inşaallah bu ay sağlıklı gebeliğe kavuşurum. Rabb’im kolaylık nasip eylesin sana da inşaallah.