Merhaba arkadaşlar 11 haftalık hamileyim böbrek taşı düşürüyormusum böyle bir ağrı ömrü hayatımda yaşamadım
Allah düşmanımın başına vermesin. Kaç kere acillik oldum hamile olduğumdan parolu serum şeklinde vermek ve bol su iç düşür kanala girmiş demekten başka bir şey yapamiyorlar. Düşmesi için önerisi olan başına gelmiş ve kurtulmuş kişiler varsa yardımcı olabilir misiniz? Henüz hamileliğin başında sayılırım bu ağrıyla hamilelik boyunca nasıl dayanırım bilmiyorum