karadeniz55 rzzn06 hayırlı olsun canım bende şimdi yaptım ama cok hayali cızgı var artimed guvenilir mi bilmem
rzzn06 karadeniz55 Bugün bende artımedin testini yaptım denemek için standart testti ve bende çok silik bir çizgi gördüm. Daha erken olduğu için gayet normal öyle görmen 😇
rzzn06 hilalaselll4 Bende öyle çok belirti olmuyor sadece kasıklarım ağrıyordu o kadar ilk hamileliğimde de belirtim olmamıştı
karadeniz55 damla6565 bende zor görüyorum bazen hıc görmüyorum neyse bı kac gun daha gecerse kan verırım
rzzn06 Hkrtbg Doğruymuş erken olduğu için artımed testte çok silik çizgi çıkmıştı. Ertesi gün de kan verdim ve 294 çıktı Beta. 1 hafta sonra yani 2 gün önce tekrar kan verdim 2975 çıktı bu seferde :D