gmzkrky90 Kızlar gündaydın gaz ve kabızlığı iliklerime kadar şuan hissediyorum dikkat de ediyorum yeme içmeme ben anlamadım ilk gebelik ve 5+2 nasıl ve ne zaman geçer ?🥹
Ayfersalih28 gmzkrky90 gaz olmasi normal 2 3 aylik olana kadar devam ediyor Sonuçta bedeninde bi can oluşuyor Hormonların değişiyor bunun için canını sıkma 😍 Kabızlık için ılık su iç Kayısı erik kurusu ye ya da kaynat suyunu iç
inlilyd gmzkrky90 gaz ve kabızlık en baştan beri ben de var ve ne yapsam da geçmiyor doktor şurup vermişti arada onu kullanıyorum ama bağırsak tembelliği olmasın diye çok da kullanmak istemiyorum şu an 35. Haftadayım maalesef devam çok zorlarsa doktoruna bi danış canım
gmzkrky90 Ayfersalih28 teşekkür ederim ne kadar süreceğini bilmek içimi en azından rahatlatabilir çalışıyorum çünkü bir yandan da daha önce bu kadar yoğun yaşamadım 🥹