Merhaba sevgili annelerimm
Biz sağlıkla kurtulduk çok şükür sıra bekleyen tüm annelerime nasip olsun inşallah🤲🏻
Aslında doğum hikayem oldukça kısa😆 10 Kasım sabahı 3 yaşındaki oğlumu anma töreni için okuluna bıraktım veee olacaklardan habersiz eve döndüm. Saat tam 10:00 da bi kasılma geldi bi uzanayım dedim, 3 dakika sonra tekrar derken anladım ve bişeyler yemek için mutfağa gittim ama yok sık ve şiddetli geliyor yiyemedim eşimi aradım. Gelip beni alıp götürecekti derken 2 dk da bir şiddetli kasılmalar ve ıkınma isteği de başlayınca eşime hastanede buluşalım bu çocuk durmayacak diyebildim ve arabayla kendimi hastaneye bıraktırmak için yola çıktım. Eşim acilin önünde bi sağlık ekibiyle beni bekliyordu ve ben indim kasılmalar başlamıştı tekerlekli sandalye falan herkes bi üstüme geliyor panik şekilde yardımcı olmaya çalışıyorlar bi telaş dışarıda herkes bize bakıyor tam bi film sahnesiydi😁 oturamadım tabi doğumhaneye gittik güç bela ve doğum saatimiz 11:46 ❤️ yaklaşık 2 saat bi sürede başladı ve bitti herkes böyle kolaylıkla kurtulsun inşallah