3boysmom Allah büyütmeyi nasip etsin benimde 22 gün oldu olalı amleiyat 2 ay sonra dikiilkeirme göre düşüncem 1 tane 5 haftalık bitane kimyasal son olanda dış gebelikti herseyide yaptırdım hsg harıc neden oluyo anlamadım Allah’ın taktiri herhlade insanda anne olmak istyo ikiz annesi olmak nasıl bişey zormu 🙂 hamılleık nsl gecti 🧿🧿