mertunn Kızlar merhaba , Beta değerim şu an 3314 İki kez iğne vurdular ? Dış gebelikmiş Aklımda iki soru var iğne yeterli olur mu ? Bi de , neden böyle bi şey oldu tüplerimde mi sorun var acaba ?
miros3200 mertunn yeni mi evlisiniz ilk cocukmu ilk benimdee basimaa geldi somraa cok sukur kizim dogdu tekrar hamileyimm. tuplerdee sorun yokk. bazen genlerden kaynakli sorun olur kalitesiz sperm baskaa seylerden dolayi vucut kabul etmiyorr. kendini uzmee Rabbimm sanadaa nasip etsn.
orkidemm_ mertunn Evet genelde tüpte darlık ,rahim anomalisi,tüpte enfeksiyon ,tüp ucunda tıkanıklık bazen de tamamen doğal olarak olabiliyor umarım en hafif şekilde atlatırsınız sonrası rahim filmi İçinizi rahatlatır
samira555 mertunn ben çok geç farkettim ameliyat oldum ama tüpümü almadı doktor hiç çocuğum olmadı diye ameliyattan sonra hemen folikasitte başlattı başka şeylerde içtim ilaç 6 ay sonra hamile kaldım şuan 26 haftalığız üzülmemeye çalış Allah’ın izniyle hepsi geçiyor 🥰
katiphavis mertunn bazı kişilerde yeterli oluyor bazılarında olmuyormuş bende geçirdim benim yumurtalıklarda kanama başladı ameliyata aldılar beni sizde inşallah olmadan iğneyle çözülür
mertunn miros3200 çok üzüldüm sanırım rahim filmi çektireceğim :( ama iğne vurdular inşallah iğne yeter kürtaj olmam.
3boysmom mertunn ben 1 doz oldum ikinci dozu olacakken acil sancılandığım için malesef ameliyata alındım sol tüpüm alındı. siz iki doz olmuşsunuz büyük ihtimalle yeterli olur. canınızı hiç sıkmayın ben tek tüple ikizlerime hamile kaldım
honeyandsun Genellikle ilk gebelikte yaşanabiliyor ama sonrasında ilk denemede hemen hamile kalan arkadaşlarım var. Canınızı sıkmayın inşallah ilaçla çözülür
Adaym mertunn ben de geçirmiştim değerim bu kadar yukselmedi ama ben de iki kere iğne ve kürtaj oldum 1 aya yakın sürdü değerin düşmesi. Sebep olarak da doktor olabilen bir durum sigara veya vajinal enfeksiyon yoksa sebebini tam olarak bilemeyiz demişti
ahsenimdeahsenim mertunn ben igne oldim.ustune ic kanama gecirip ameliyat oldum.tup bebek yaptirdim simdi hamileyim cok sukur