Kızlar şuan gebeliğimde kabızlık problemi yaşıyorum çok fazla. Hamilelikten öncede vardı ama bu kadar değildi. Şimdi doğumdan sonra evde çok fazla insan varken kendimi rahat hissedemeyip kabız olucağımı düşünüyorum. Bu psikolojinin içinden çıkamıyorum. Kendi annemde olsa kayınvalidem de olsa yanlarında ne kadar rahat edebilirim bilmiyorum… Böyle şeyler yaşanlar var mı ?