Selam kızlar 28 haftalık gebeyim ve geçmeyen vajinal enfeksiyon problemim vardı daha önce gittim kaç kez ilaç kullandım dün gece de suyum geldi sanarak hastaneye gittim enfeksiyondan dolayı olmuş doktor hemen vajinanın içini batikonla temizledi işlem bittikten sonra bunu evde tekrarla yapabildiğin kadar dedi tekrar ilaç verdi sirke de kullanabilirsin dedi ben ne yapacağım bu enfeksiyon riskli mi bebeğe zarar verir mi beni bilgilendirir misiniz