Destekanne Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, sağlıklı bir şekilde kucağına almanı diliyorum 🤍 Benim de bir kızım bir oğlum var, o yüzden yazdıkların çok tanıdık geldi. Kendi deneyimimden söyleyeyim farklı cinsiyet kardeşlerde çok tatlı bir denge oluyor. Birbirlerinden çok şey öğreniyorlar, oyun tarzları bile farklı olduğu için birbirlerini zenginleştiriyorlar. Küçük tartışmaları, kıskançlıkları oluyor tabii ki ama aynı cinsiyette de oluyor bunlar. Karakter ve yaş farkı daha belirleyici bence. Aralarında 1.5 yaş var şuan 3. Çocuguma hamileyim. Henüz cinsiyeti bilmiyorum. En çok merak ettiğin konuya gelirsem… Biz de eşimle bunu çok düşündük. Biz olmazsak kardeşlik bağları sürer mi? diye. Ama inan, bu tamamen senin onlara kurduğun aile sıcaklığı ve kardeşlik kültürüyle ilgili. Şu an ne kadar sevgi, anlayış ve birlik bilinci verirsen ileride o kadar kenetleniyorlar. Cinsiyet bunun yanında çok küçük bir detay kalıyor. Ben kendi çocuklarımda şunu görüyorum ,birbirlerini tamamlıyorlar resmen. O yüzden hiç kaygı yapma; Allah seni bu çocuklara anne seçmişse sevgin onlara gayet yeterlidir 💛
Sen de hem kız hem erkek anneliğinin o güzel dengesini yaşayacaksın. Çok heyecanlı, çok özel bir yol 🤍