Kizlar sizce normal mi okadar bekledim doktor 40 haftaya kadar beklicez dedi olmazsa ya suni sancı ile yada sezeryan ama ben suni sancı istemiyorum bu haftada olup benle aynı durumu yaşayan varmı doktorun dediğine göre bebiş biraz fazla rahatina düşkunmus 😂🤭