alpek hmm güzel bişi aslında demekki içiniz temizmiş, ben gebelik istediğim için çok uzun zamandır hem farklı farklı ilaçlar kullandım hem de dediğim gibi regl dönemlerim çok ağrılı geçtiği için yaptım diğer ay adet bittikten sonra başlıcam inşallah. Aslında benim zamanlamam da doğruymuş internetten araştırdım yine de gecikti ya bugün de olmazsam 3 gün gecikmiş olacak.