Zorunlu olarak sezaryen olacağım için anestezi türünüde seçmem gerekiyor ama ikisindende korkuyorum. Spinalde her şeyin farkındasın panik atak olabilirim iyi yanı da doğumdan sonra bir süre ağrın olmuyor bebeği de görmüş oluyoruz
Genelde uyanırken çok ağrı oluyormuş galiba oda beni bayağı bir korkutan durum. Siz hangisini tercih edersiniz