esractn bende bugün devlete gittim ilk kez, 11. Haftamda olmama rağmen doktor böyle bir bilgi paylaşmadı benimle. Sağlık ocağına gittiğimde oradaki hemşire perinatolog eşliğinde ilerlemelisin çünkü çoğul gebelik riskli gebelik grubundadır dedi. Ben normal bir kadın doğum doktoruna gidiyorum memnunumda ama bu şekilde bir bilgi alınca netleştirmek istedim. Çok teşekkür ederim paylaşımın için.