Merhaba arkadaşlar, bana şeker ölçümü için cihaz verildi. Gebelik şekerim biraz yüksek çıktı. Takip edelim dediler. Ancak cihazı hangi saatlerde, hangi durumlarda ölçüm yapacağımı anlatmadılar. Ben de unuttum. Bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Sabah aç karınlar ardından öğle akşam ölçmem yeterli olur mu