Ygmr- Merhaba be doğumda hediye olarak cep aynası yaptırmak istiyorum kızımın adına yaptırann memnun kalan var mı acaba
idfhatice Ygmr- ayna değil ama anahtarlık yaptırdım çok hoş geldi bana ve çok uyguna gelmişti maksat hediye olsun diyorsan çok pahalıya kaçmamak adına anahtarlık düşünebilirsin yok ayna diyorsan onu hiç bilmiyorum
Ygmr- Yani sadece aynayı 7 liraya satan yerler var ama baskı yapınca adet fiyatı birden 25₺ ye çıkıyor anlamış değilim