Gamzeyt Bu arada az önce yine burada bir hurafeye denk geldim son adeti 6 olanın kızı oluyormuş benim 6 mı 7 mi çözemedim 6 Ekim de akşam leke gibi geldi 7 Ekim de tam oldum.
22 Ekim adetimin 17. Günü oluyor tek bir günü değerlendirdik bakalım ne olacak yumurtlama sonrası çatlama da hamile kaldım inşallah çok sağlıklı olur 🙏🏻 😍