ilay55800 devlette doğum yaptım deniz taşkırana gittim 8 ay boyunca ama acil sezaryene alındığım için kaan turan karakaya yaptırdı doğumu ilgi ve alakaları güzeldi bazıları devletten memnun kalmıyor ama ben memnundum sadettin oğuzhan tutar da çok iyi, özelde 50 bin diye duydum muayene 1500 civarı