Merhaba hanımlar
6 kasım regl oldum ( ilk 2 gün parça şeklindr geldi - ondan sonra neredeyse hiç gelmedi çok az kahverengi ve pembemsi geldi )17 kasım da hastaneye gittim hamileymişim meğer yerleşme kanamasıymış bugün ayın 19 u
6 kasımdan beri bu şekilde devam ediyor.
Yerleşme kanaması bu kadar uzun sürer mi ?
Doktora söyledim yerleşme kanaması olabilir dedi ? Yarın yine gideceğim betahcg bakacak(582)
Hala kanama devam ediyor bu kadar uzun yerleşme kanaması süren var mı?