Hanımlar bu 2. Gebeliğim ilk çocuğum şuan 7.5 dopum zamanı 8 yaşında olacak. Benim sezeryan olma sebebim çatı muaynesinde kemiklerimin v şeklinde olmasından kaynaklı u olduğunda uygun oluyormuş vakum teklif etti kabul etmedim birde vajinam ile makatımın arası çok kısaymış makata kadar yırtılman olur dedi. Şimdi gene eski doktoruma gideceğim sizce ssvd denemelimiyim ? Fikir almak istiyorum