Tubadidem 31+6 haftalık 1800gr 43 cm denildi ama rahim ağzı 7 mm çıktı erken doğum riski çok yüksek olduğu için yatış verildi yaşayan var mı
ilkgozagrimhavinim Tubadidem doktorunuzdan ciğer geliştirici vurmasını isteyebilirsiniz. 24 saatte bir 2 doz şeklinde. Benim kızım 36.haftada 33 ile uyumlu şekilde 2200 kg 43 cm doğdu. El kadardı ama çok şükür küveze girmedi. Riskliydim bende oyüzden doktorum tedbir amaçlı ciğer geliştirici vurmuştu.
beriii47_ Tubadidem 31 haftada 1900 doğdu normal dogum ile şuan 10 yaşında çok şükür sancım vardı açılma 3 4 santimdi 3 gün kaldı küvezde
Esmakks Tubadidem bende şuan 31+3 üm 2 gündür yatıyorum. Ama benim düzenli sancılarım vardı onları durdurmaya çalışıyorlar baya düzeldi inşalalh daha da çıkmaz
Aaaa9698 Tubadidem bende 27 haftada 3 mm kısalıkla yatmıştım 1 aya yakın ama benım enfeksiyonda çıkmıştı daha sorma zamanla 6 mm oldu şuan 36 haftalık oldum ama bu zaman içinde tuvalet ve yemek harici hiç kalkmadım
Gamze2509 30 haftalıkken yaşadım ve 2 hafta önce sezeryan ile doğum yaptım bebeğim küvezde şuan inşallah iyi olacak zor bir durum Allah yardımcımız olsun
mavi123_ Gamze2509 çok geçmiş olsun canım konu dışı bir sorum olacak. Özel hastanede yenidoğan küvez için ücret alınıyor mu?
Tubadidem Çok geçmiş olsun amin 🤲🏼 sağlıklı bir şekilde çıkacak inşallah kucağımıza alacağız inanıyorum ben Ne kadar kalacağı hakkında doktorlar bir şey diyorlar mı ve sezeryans nasıl karar verdiler
Gamze2509 Tubadidem bebeğim makat gelişiydi o yüzden sezeryan olmak zorunda kaldım 1 ay dediler 36. Haftada verecekler herşey yolunda giderse şuan 33 hafta olduk
Tubadidem ilkgozagrimhavinim 4 doz yazdı 2 bir 2 bir şekilde vuruş dedi 2 doxu karıştırıp sabah vuruldum geri kalan 2 dozu da yarın sabah vurulacağım ama bel ağrım oluyor ara ara normal mi
sevacano mavi123_ yeni doğan bebek 28gün boyunca yasal olarak ücretsiz eğer sizden ücret talep ederlerse 170 anın da arayın yada ilk de bilgilendirin bu durumu baktınız yapmıyor hemen müdahale ediyorlar merak etmeyin
Gamze2509 mavi123_ çok teşekkür ederim yok almıyorlar yenidoğan çetesi yüzünden devlet 28 gün ücretsiz yaptı
Eymenveben sevacano her konuda mı ücretsiz acaba? Mesela çıkış yapıldı ama 7 günlükken sarılıktan yatış verildi bu da ücretsiz mi olmalı? 2 yıl önce günlük 3bin tl aldılar da bu sefer bileyim ayrıntıları diye sordum
Hamide_1 Bu erken doğum riskli gebelik olduğunu ne zaman söylüyolar ? Bende 31+2 gebeyim bebek baş aşağı doğum pozisyonu almış erken mi gelir Benimkide acaba çünkü karnımın alt kısmında baskı ve ağrı agırlık hissediyorum
Eymenveben Hamide_1 doktor muayenede rahim ağzı uzunluğuna bakıyor 25 mm altındaysa erken doğum riski oluyormuş sanırım. Ama yinede çok ayakta kalmayın uzanınca geçiyor olmalı.
Srfblt Hamide_1 baş aşağı pozisyon alması hemen gelmesi anlamına gelmiyor, kanala girmiş olması gerekiyor, rahimde kısalma ya da açılma olması gerekiyor. Kontrolde bunlar farkedilince erken doğma riski ortaya çıkıyor.
sevacano Eymenveben Bakın 28gün boyunca her şey ücretsiz olmalı tüm özel hastaneler de geçerli tek şart var ssk ile anlaşmalı olmalı mesela başka hastaneye gidin ssk ile anlaşmalı olsun sizden para alamazlar bazıları yasal olarak bilmiyorlar ama bu boyledir ama kendi doğum yaptığınız yere giderseniz daha iyi olur tabi size ters davranmazlar bebeğinize de malum o kadar olaylar oldu :( hastaneden fatura alın 170i arayın paranızı geri ala bilirsiniz geçmiş de ödediğiniz paranın kuruşu kuruşuna yatıyor .
mcrukiye @Eymenveben cnm rahîm ağzı uzunluğuna alttan muayene ile mi yoksa ultrason ile mi bakılıyor bunu inan bilmiyorum çünkü benimde geçen hafta sancı ve kasılmalarim vardı erken doğum riskimin olduğunu söyledi doktor ve ciğer geliştirici iğne oldum progestan ve magnezyum verdi birde kullanıyorum şimdi onları sancılarımi azalttı yani farkına vardım bunun
Tubadidem mcrukiye benim iki türlü de baktı normal ultrason ile baktığında kısa gördü alttan bakınca tam olarak teyit etti
Eymenveben mcrukiye her ikiside ama alttan muayene ile daha kesin anlaşılıyormuş her ultrasonda bakıyorlar sorun görürse diğer şekilde teyit ediyorlar gibi