Hanımlar merhaba 🌞 iki düşük sonrası hamileyim, serklajlıyım ve evdeyim sürekli yatıyorum eve yabancı biri gelip gittiğinde ya da hastaneye vs gitmek için evden çıktığımda akşamları ağrılarım artıyo, ağırlaşıyorum acaba hamilelikte nazar daha fazla mı değiyor? Biz bunun için Ümmü Sıbyan duası yaptırdık üzerimde taşıyorum ve bolca dua okuyup dinliyorum. Siz bu süreçte manevi korunma için neler yapıyorsunuz ☺️