babymom20 Erol olçoktan memnun musunuz ameliyatlarından dikiş ip dikiş diyorlar estetik dikişe göre daha mı zor olur orada sezaryen olup memnun kalıp veya kalmadığınız durumlar oldu mu hiç
yagmurum3001 babymom20 ben normal doğumm yaptım epiduralla çok iyidi herkes ebeside doktor girmiyo diyorlar ama doktor girmişdi bende
yagmurum3001 babymom20 ceyhan taşdelen ama son aylarda onu bulamadığım için kime sıra bulsam gidiyodum😂😂