Kızlar selam,
Doktor kontrolü ile duphaston kullanıyorum. 4 kasımda refl oldum 18 inde duphastona basladım ama mesela belki ben 35. Gün yumurtlayacagım ama duphaston beni regl söktürecek hamilelik yok diye. Sizce hamilelik ihtimalini yavaslatır mı bu ilaç bu sekilde🥹 5. Ayım ve negatif almaktan cok yoruldum birkaç ay femara kullandım ama cok stres yapıyorum diye doktorum birz kendi kendine dene dedi