Bugün kontrolüm vardı ve bebeğin suyu fazla dedi buda ağrı yapar dedi yarın şeker yüklemesi yapacağım aslında istemiyordm ama mecbur kaldım erken doğmaz dimi hocam diye sordum belli olmaz inşallah erken doğmaz dedi zarrai var mı bebeğe fazla suyun? Bu durumu yaşayan var mı tam 1 kilo dedi 26+1 şuan