Ezonur 30 haftalık gebeyim sol böbreğim bebek baskı yaptığı için şişmiş inanılmaz sancılar çekiyprım allahım kimseye vermesin ömründe böyle acı yaşamadım doktor böbreğe stent takılması gerektiğini söyledi aranızda bu durumu yaşayan var mı bebeğim daha küçük Erkmen Doğum gibi bir yan etkisi var ne yapıcsm bilmiyorum bebeğim iyi olsun ana bende bu acılara dayanamıyorum allah düşmanıma vermesin
Burjucan Ezonur büyüme kaç mm miş canım bende de var sağ böbreğimde ama müdahale edilecek kadar ileri değilmiş bol su içiyorum bir de sağıma hiç yatmıyorum şükür ağrım yok o yüzden
feyzaa34 Ezonur canım senin cektigin acıları ben bekarken çekmiştim bol su iç başka serumdan başka bisey ise yaramıyor malesef