Ay kızlar doğumum şubatta. Şimdiden stres oldum. Eş tarafım hiç kalabalık değil sıkıntı kendi tarafım. Annem doğumdan sonra kesin eve gelirler diyo, bende söyle gelmesinler tam hastalık zamanı kış ortası yani dedim , olmaz öyle de diyor. Ne yapıcam bilmiyorum 😭 takmasam sakınan göze çöp mü batar ? Siz doğum sonrası misafir kabul edecek misiniz?