Sonunda bende dogum hikayemi yazıyorum. Oğlumda da buraya hikayemi yazmıştım sanki tekrar ayni heyecanı yaşıyorum. Buraya sağlıkla kizima kavuştuğumu yazabiliyor olmak cok mutluluk verici. Serklajli hamilelik ve doğum benim ikinci tecrübem. Insallah birilerine ümit olur. Serklajim 36+5 olunca alındı. Bundan 6 gun sonra çarşamba günü sabah pembe leke oldu ve gun içinde lekelenme devam etti. Pembe ve kahverengi olarak geliyordu. Benim sancı vs olmadığı icin doktora gitmedim. Perşembe günü lekelenme devam etti. Artık telaşlandım ebe bir arkadaşıma sordum ne yapayım diye. Ne olur ne olmaz acile bi git baktır dedi. Hazırlandık eşimle acile geldik. Ve muayenede 4cm açıklığım olduğunu söylediler. Hemen yatisim yapıldı doğumhaneye çıktık. Bu kadar açılma olmasi beni cok şaşırttı. Hic sancı çekmemiştim. Doğum odasında nst ye bağlandım ve sancılarım orda görünüyordu. 1 saat nst çekildi sancılarım 100 e çıkıyordu ama ben fazla hissetmiyordum. Ben az hissettiğim icin suni sancı desteklesin diye taktılar. Artık yavaş yavaş sancılarım artıyordu. Nst den sonra Bol bol hareket ettim aksak yürüyüş, çömelip kalkma, plates topunda hareketler yaptım. Dayanılmayacak bir sancım yoktu. 3 saat 15 dk sonra birden suyum geldi. Ve beni yatırdılar. Birden sancılarım şiddetlendi ve tam açıklık oldu. Ikınma isteğim var dedim ebe baktı tam açıklık var dedi. Suyum geldikten 15 dk sonra kizim kucağımdaydı. Dogru ıkınma ile resmen kizimi dışarı ittigimi hissederek ıkındım. Kızımı kucağıma koydular ilk temasımızı yaptık 5-10 dk durdu. Gayet sağlıklı bir şekilde kizima kavustum. Canim kizim doğarken elini kafasına koyduğu icin yırtılma oldu. Dikisim atıldıktan sonra hemen kizimi emzirdim. Elhamdülillah her sey cok güzeldi. Bol bol dua etmiştim hamileyken kesinlikle inanıp Allaha güvenip dua ettiğinizde mutlaka onu nasip ediyor rabbim. İnşallah herkesin böyle guzel bir dogum hikayesi olur.