İyi akşamlar arkadaşlar🌸 iki gün önce kan verdim beta hcg 3916 çıktı. Bugün kontrolde doktor kese var ama bebek daha oluşmamış dedi. 5+1 haftalıkmış. Doktor bebek daha küçük olduğu için normal dedi, gelecek hafta yine gidicem kontrole. Gerçekten de normal bişey mi bu🥹