Hacer67 merhaba aynı durum bendede var bu preeklampsi yani gebelik zehirlenmesi anlamına geliyor tansiyon kontrolü yaptınız mı tansiyon yükselmesinde görülen bir durum bende normalden baya yüksek perinatoloji bölümü bakıyor doktorum 35 haftaya kadar doğan olduğunu söyledi ama eğer dikkat edilir ilaçlar düzenli kullanılırsa 37-38 görebiliriz dedi