bus_ra1 ilk muayeneyi yapan doktor beni daya fazla tetikledi hamileydim o sıra, 5 aylık falandı muayene etmek için beni aşırı zorladı acıdığını dayanamadığımı söyledim ama “yaparken acimiyodu şimdi mi acıyor “ “kasip durma kendini sen yapiyosun acimaz “ gibi şeyler söyledi öyle zorladı ki zaten o acıyla kaskatı olmamak mümkün değildi yani. Sonrasında sezaryen oldum doğumumu gerçekleştiren doktor doğum sonrası muayene etmek istedi ama ne mümkün spekulumu yerleştiremedi ;( bidaha da gitmedim hiç 5 sene oldu yeniden bir evlilik yaptım şimdi sıfırdan vajinismusu çözmeye çalışıyorum