yenimacera humahmet evet aslında psikoloji önemli ama işte içimde hep bir oldu mu var 🤣 ne yapayım elimde değil hayırlısı
Zeynepefem yenimacera bende ilkinde ilk ay kalmıştım bunda 2. Ay kaldım. Çok ara verince hemen olmuyor sanirim. İnşallah kısa zamanda kalırsınız sizde
ebade yenimacera 39 yaşındayım ikinciye gebeyim ilk denemede oldu ikisi de yumurtlama dönemini yakalarsanız oluyor yumurtlama 1 yumurtlama 3 deneyin bir gün ara verirseniz
yenimacera ebade yumurtlama adetten sonra ki 14 gün müydü 🙄 tam hatırlamıyorum onu netten bakayım aslında hastalığım bittikten sonra biz korunmayı bıraktık o zaman olur diye düşünmüştüm
ebade yenimacera önemli olan döngün düzenliyse eğer takip takvimine göre bakarsan hesaplar doğru cıkarır olacak dediğim ay oldum martta doğumum var cocuklarım arası tam 4 yaş olacak inşallah🤲🏻
melekortac @yenimacera bende 28im şuanda, yaş geçmediği halde zor oldu ikincisi 😆 nasip inşallah çok beklemezsiniz
yenimacera Perim2 valla ben 2 haftadır deniyorum bakayım bu ay ne olacak inşallah olur ya beklemesin zor bununda 🤣
rabisimm yenimacera hayırlısı. Nasibinizde ne zaman varsa o gün oluyor zaten. Bizde bayağıdır istiyorduk ama hiç beklemediğimiz bi anda var olduğunu öğrendik.
Allahneverdiysee yenimacera ikinci çocuk zor oluyor diye ben de çok duydum okudum. O yüzden stres ediyorum tabi ki belli olmaz ama ilki tek seferde korunmama rağmen olmuştu şimdi 2 ay oldu denediğim olmadı