Kızlar bir sorum olacak buraya görsel yükleme yapamadığım için nasıl anlatacağım bilmiyorum ama şöyle söyleyeyim 26 haftalık hamileyim bir süredir kabızlık problemi çekiyordum kayısı suyu vs içtim fayda etmedi ama dünden beri kabızlığım düzelmişti az da olsa tuvaletimi yapabiliyorumve gaz sorunumda yok ama bir süredir sol göğüsüm ve karın bölgemin boşluğunda yani tam sol tarafta o boşluk olan yerde bir acı var tahriş olmuş gibi bebek sürekli tekme de atıyor şükür bir sıkıntı yok ama tam o bölgede dokununca acı ve tahriş olmuş gibi bir acı var görünürde birşey de yok şişlik vs yok ama biraz uzun süredir bu sıkıntıyı yaşıyorum ve rahatsiz ediyor çatlak olsa kasık tarafımda olmazmıydı tam anlatamadım kusura bakmayın biraz endişeliyim yaşayan varsa bilgi verebilirmi