Halise27 Çamaşır makinemde sıvı deterjan hic kullanmadim ama bebegim için zaten kullanmak zorundayim deterjanı dökünce akıp gidecegini düşünüyorum herhangi bir kapak yok gözünde nasil olacak acaba öyle.
Ayseguls_baby Halise27 normalde kapak olmalı canım sıvı deterjan kullanırken kapağı indiriyorsun toz kullanırken kaldırıyorsun Adam gösteriyor bak canım öyle bir kapak olmalı
Annesii66 Halise27 sıvı deterjan için ayrı bir apart olması gerekiyor yoksa döktüğünüz gibi akıp gider
Halise27 Annesii66 evet öyleymis arastirmam lazim umarim satılıyordur.Cunku makinemde oyle bir aparat yok.