gizemsrkrtl Letu kullanıyorum eğer yumurtalarım yeterliyse cuma günü çatlatma iğnesi vurulacağım . Çok heyecanlıyım 🥹
busrax_ gizemsrkrtl bende kullandım kendiliğinden çatlamış iğneye gerek kalmadı inşallah gebe kalırız
gizemsrkrtl busrax_ ben iki ay önce letu kullandım geçen ay klomen kullanım olmadı. Bu ay tekrar letu kullanıp iğne yapacağız
Belloca gizemsrkrtl iğneden 36 saat sonra ilişki öneriyor doktor sonrakiler gün aşırı ama ben bu ay iki gün üst üste sonra gün aşırı devam ettim hafta da 3 4 güm yürüyüş yaptım avakado muz havuç ceviz falan yedim bakalım ne olacak
mrvgrbz gebeyimgebesin hayır yumurta takibi yapmadım ilacı kullandım o ay hemen gebe olduğumu öğrendim ikiz olayı bana da sürpriz oldu açıkçası
gizemsrkrtl Benim öncesinde yedi haftalıkken kalbi durmustu kürtaj oldun geçen sene üç dört ay önce de kimyasal oldu . O yüzden biraz gerginim
muberra__7070 Bende ovatirila kulandım ayın 13 günde vuruldum bugünle beraber 8 gün oluyor bende gebelik testi yaptım ve sonuç
gunesshr muberra__7070 ovitrelli sonrası 12-13. Günde gebelik testi öneriyorlar canım yalancı pozitiflik veriyor iğnenin etkisiyle
mrvgrbz muberra__7070 benim de adetim geçtikten 2 gün sonra böyle çıktı 4-5 gün sonra yine yaptım iki çizgi çıktı
muberra__7070 mrvgrbz yok ben bunu yaptığımda adetim olmamıştı daha 5 ve 6 gün vardı onu yaptım ertesi gün bir daha yaptım bir şey çıkmadı
muberra__7070 Bu ovulosyon testinde öğreniyorlarmış gebelik o nasıl oluyor gerçekten varmı öyle bir şey
esra2409 muberra__7070 ovulasyon testi sürekli pozitif çıkarsa gebelik var diyorlar denemedim ama öyle okumuştum