Kızlar o bölge geriliyor biliyorum ama bugune kadar hic bu dozda agrimamisti kasiklarim, benim adetim cok sancılı gecer ve kanama baslamadan bir iki saat oncesinden siddetli bi karin agrisi olur. Bugunden beri kendimi tuvakete zor atiyorum hem karnim hem belim agriyor ama kanamam yok. Bebegin hareketlerini de hissediyorum. Sizce korkulacak bi durum mu bu?