Hayır korkmayın doktor veriyorsa boşuna vermiyor. Biz hamilelere uygun antibiyotik grubu. 7 günlük var ama ben sadece 5 gün içtim canım doktor demedi de bi yerlerde okudum 5 gün içince yeterli diye. Çok şükürde geçirdi. Bazen aşadaki tek kapsül tek başına işe yaramıyor. Enfeksiyondan korkun asıl bundan değil. Doktorunuz boşuna vermez korkmayın. Mg side düşük 200 benim içtiğim 500 dü bide