Happy12 alinci01 ayy ne güzel valla hi konuşunca böle moralim düzeliyor teşekkür ederim allah tez zamanda kurtarsın canım sağlıcakla bebişini aşırson inş kucagına
Sdt Happy12 bende önce anlamsız buldum gerçekten öyle yapması İyi oldu bi yönden kendimi kaptırıp sonra olumsuz bişey çıksa çok üzülürdüm ☺️
fancy Happy12 Adet gecikmesinden 3 gün sonra değerim 290 çıkmıştı.Hiç geç döllenme falan olmadı.16 haftalık olduk herşey gayet yolunda 🧿 Sanada hayırlı olsun ☺️
HalimeAkman Benim de çarşamba günü kan değerim 56 çıkmıştı doktor hamilesin ama 2 gün sonra tekrar kan alalım dedi artışın var mı yok mu diye dün tekrar baktirdim 187 cıktı nerden baksan iki günde 3 katı artmıştı benim pko olduğu için geç döllenme adetimi 10 gün geçti. Doktor 3 haftalik falan dedi benim degerime gore .. :) Seninki de hayırlısı ile yükselir gönlünü ferah tut hayirli olsun insAllah 😊