Arkadaşlar iyakşamlar herkese. Boğazlarım şişmiş rahatlaması için doğadan marka poşet ıhlamur çayı içiyorum. Duyduğum bir bilgiye göre poşet bitki çayları bebek düşmesine sebep oluyormuş. Sizlerde kullanıyor musunuz beni bu konu hakkında aydınlatacak arkadaşlarım varsa sevinirim.