rabisimm kesginn canım ben daha önce ishak beye gitmiştim aşırı ilgili ve iyi bi doktordu yalnız halen o hastanede mi görev yapıyor bilgim yok.
1devaannesi rabisimm birde tanış çıkmayalım mjgjgj ahah unyelimisinzi ben oyalıyor ama orda değilim şuan İshak bey gitti ,Ercan bey var o mükemmel birdr