tybngn Selam anneler bebeğim 11 aylık ve şuanda 7 haftalık hamileyim ve ilk doğumum sezeryan benim gibi az ara ile hamile kalanlar oldu mu ve çok fazla mide bulantım var bebeğimi emzirdigim için ilaçta kullanamıyorum
QueenBahar_ tybngn kızım 8 aylıkken korundum hamile kaldım Allah vergisi dedim yapacak bişey yok şuan aralarında 1 bucuk yaş var iyikide olmuş ikiz gibiler berbaer oynarlar Prilam kullanabilirsin bir sorun yapmıyor yinede eczaneye sor için rahat etsin
Havin49_ tybngn benim ilk normal doğumdu oğlum 11 aylıkken gebe kaldım şuan oğlum 16 aylık 5 aylık ikiz gebeyim
sakaryamm54 tybngn Oğlum 13 aylık 10 haftalık hamileyim nasıl olacak bilmiyorum ama üstesinden geliriz 😊 hayırlı olsun
Merve2142 Oğlum 13 aylık şuan 33 haftalık hamileyim sadece bu ay biraz zorlandım onun dışunda hızlı bişekilde geçti zaman allahım kolaylık versin hepimize 🥰🥰
Baahaar Merve2142 merhaba sağlıcakla kucağınıza alın inşaAllah🙏sezaryenden 5 ay sonra mi hamile kaldınız acaba
tybngn Merve2142 Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ilk gebeliginiz sezeryanmıydı acaba ve bebeğinizi ne zamana kadar emzirdiniz
tybngn QueenBahar_ benim de aynı korunmama rağmen hamile kaldım ve bebeğim daha 11 aylık ve sezeryandi simdi 2. nasil sezeryan olacak ne zaman nasıl memeden ayiracagim hiç bilmiyorum 😢
Merve2142 tybngn ilk doğumum normaldi hamileliğimi duyduğumda oğlum kendiliğinden bıraktı emmeyi 7-8 aylıktı bıraktığında
QueenBahar_ tybngn meme için sabır taşı kullan ne kadar erken açsan sütten o kadar iyi Yanlız değilsin canım kızım 3 buçuk yaşında biri 2 yaşında ve bn 32 haftlaik gebeyim benimde sezeryan inşallah senin kolay gecer
tybngn Havin49_ ilk gebeligimde normal doğum diye gittim hastaneye suni sancı verildi açılmam oldu ama ağrım olmadı bebeğimin kalp ritimleri değişmeye başladı sezeryana alındım 😢
Havin49_ tybngn canım bebişler nasıl gelmek isterse benim de açılmam oldu ama çok geç oluyordu zorla normal doğum yaptırdılar ve bende tramva kaldı adla istemiyorum normal doğumu sezeryan olcam inşallah bu kolay geçer ilk doğum normal ol adı arağmen çok kötüydü
tybngn Havin49_ üzüldüm sizin için kıyamam nasıl bir zorluk olduğunu anlayabiliyorum normal doğum zaten zor birde zorla doğum daha kötü ben devlet Hastanesi’nde doğum yapmama rağmen çok memnun kaldım doktorum riske atmadı hem beni hem bebisimi
tybngn sakaryamm54 aynı kaderi paylaşıyoruz sizin ilk gebelik normalmiydi sezeryanmıydı sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
tybngn hilalaselll4 evet canım ben adet olacağım diye beklerken meğer hamileymisim göğüs ağrısı uyku hali baş dönmesi kasiklarimda belimde ağrı bildiğin adet belirtileri gibiydi sonra kan verdim adetim gecikince 10.000 çıktı değer doktorumda bende şaşırdık