beyzq benim de ilk çocuğum olacak inşaallah, ilki 8. haftada sonlandı ne yazık ki. Çok iyi anlıyorum seni. Yapmamak daha iyi insan yaptıkça geriliyor ve stres yükleniyor bedene. Bu ne bize ne de bebeğe iyi gelir. Akışta kalalım, sağlıkla gelsin bebişlerimiz🐣