adoo Haftamdayim sanki her an doğumum baslicak gibi hisediyorum. İlk dogumum sezaryandi ikinci doğumum içinde gün aldık ama sanki günden önce doğumum baslicak gibi hisediyorum sizde durumlar nasıl. Bunları sadece ben mi yaşıyorum acaba 😂😂
gamzelaa adoo bende 37 haftadayım aynı şeyleri yaşıyorum riskli gebeyim ilki sezeryandı benimde umarım zamanında kolaylıkla gelirler