bba0110 hayır 5 küsür geldi çok yüksek çıktı doktor kendi korktu beni de korkuttu ilk 3 ay bu tarz bir şey olursa ağır anomali olur dedi gebelik sonlandırma öneriyoruz bu durumda dedi ,Rabbim korusun genellikle bu testler ya yalancı pozitif çıkıyor ya da kanda taşıyorsun ama sıkıntı olmuyor