Tüp bebek tedavisi gördüm 1 embiriyo verildi tuttu ama asla hareket edemiyorum korkuyorum eğilmek sağa sola yatmak beni tedirgin ediyor alt göbeğimde fazlasıyla var baskı yapar diye tedirginim ama bu böyle de olmaz bunu da biliyorum bana bu konuda deneyimleriyle yardımcı olabilecek arkadaşlar sizi bekliyorum 😍